Sovrumslampor

Renoveringen av vårt sovrum pågår inte längre för fullt, eftersom vi blev hemma och vabbade hela förra veckan så hanns det liksom med i veckan och vi fick tid över till annat i helgen. Jag är jättenöjd med färgen (allt ljust hade iofs blivit bättre än det som var) och nu framhävs liksom våra tidigare sovrumsmöbler på ett helt annat sätt och vi sparar en massa kronor genom att känna oss nöjda med att behålla dem. Sen är det det där sista piffet som jag nu håller på att finslipar.
Ett nytt påslakanset är beställt, Ikeas billigaste vita överkast blev jättebra, och gardiner är på väg hem.
Men något jag nu nördat in på att tydligen hitta det perfekta är lampor. Vi har tidigare varit lite dåliga på lampor här hemma och nu vill jag göra det ordentligt.
Vi har hittat vägglampor som både jag och Thomas fastnat för. Kommer nog att beställas inom kort.
Bild från ellos.se
 
Nu jobbar jag stenhårt med taklampa och eventuellt fönsterlampa.
Till taklampa fastnade jag först för denna från PR Home:
Bild från ellos.se
 
Men, jag tycker att 2 499 kr är lite saftigt.
Så efter lite efterforskning så har jag hittat denna (även den från PR Home, men endast 799kr)
 
Bild från presentshopenkinnarp.se
 
Eller den här från Chilli för 699kr:
 
Bild från chilli.se
 
Så vad tycker Ni?
Ge mig era åsikter och gärna förslag på fönsterlampa (gärna hängande) så blir jag glad
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: