Rustade

Att var ute i god tid är ju ett av mina signum och ikväll har jag klickat hem nästa års vinterkläder till barnen. Passar som vanligt på när det är rea. Emelie kommer att hoppa omkring som en zebra i overallen nedan och till John kör vi på tvådelat då han på morgnarna (denna vinter) bara velat ta på sig jacka. Overallen han har i år kommer han säkert att kunna ha även nästa år som "back-up".
 
 
Tittar lite på kängor också men där är det svårare med storlek tyvärr, för jag har fastnat för dessa som det är rea på på sportamore.se just nu.
 
 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jättesnygga vinterkläder! Jackan till John var superduperfin. Har aldrig svetten färgen förut. Varifrån!

Vi hade de där Kavat-kängorna förra vintern men tyckte de var jättesvåra att få ner foten i så vi sålde dem efter några veckor. Vet dock andra som varit jättenöjda så kanske bara vi som var dåliga :-)

Svar: Köpte jackan på lekmer.se och molo-overallen på babyshop.se. Bra synpunkt på stövlarna. Man kan ju kanske dra med sig kiddet och prova ett par innanan beställer, men som sagt; jag tycker det är så mycket svårare med skor. Man har ju ingen aning om hur mycket fötterna planerar att växa. Lite lättare med kläder måste jag nog tycka.
Stinis

2015-01-25 @ 18:35:14
URL: http://lattearlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: