Glasögon

Nytt jobb, nytt hår så varför inte passa på att fortsätta. Jag har (ganska länge egentligen) varit sugen på glasögon. Tycker det är så snyggt, och så vill jag ju gärna försöka se lite smart ut 😉. Det är ju bara det att jag sedan 10 år tillbaka ser perfekt pga ögonlaserbehandlingen jag gjorde. Jätteskönt med tanke på att mitt synfel var relativt stort. Den längsta tiden av mitt närsynta liv har jag haft linser och brist på snygga glasögon.
Suget efter glasögon blev så stort att det åkte med på året julklappsönskelista. Thomas, som förmodligen också vill att jag ska se smartare ut, gav mig ett par och efter noga utprovning av rea-bågar så var det något tveksamt som jag beslutade mig för ett par glasögon - helt utan styrka i glaset. Nu har jag haft dem i nästan en vecka och jag fullkomligt älskar dem. Blev jättenöjd. Tur att jag inte valde några av de andra! 
Behöver öva lite på min selfie-look också tror jag, eller så låter jag bara bli att ta fler...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: