Vår helg

Den här helgen har främst handlat om att hålla sig hemifrån. John och jag har vistats på bortaplan. Hemma har det funnits sjuklingar som inte alls matchar oss friskingar. Efter gårdagens PompDeLux-shopping åkte vi alltså vidare och köpte något bättre (enligt John) en svart Spiderman-dräkt (han har visst något eget namn fick jag veta men inget jag känner till) som John har bott i sen dess...
Så var det dags för ett frisörbesök - igen och resultatet passade John ypperligt. Jag menar, två svarta döskallar i håret... Kan aldrig bli bättre.
En tur på Ikea och sen fika och handling på Maxi och innan vi kom hem hade klockan slagit sen eftermiddag. 
Besök av Fredrik till kvällens Melodifestival och så Gay-galan på det.

Idag märktes ganska snart att statusen här hemma var samma som igår och vi slängde iväg ett spontan-sms till Lovisa för att se om vi gick hänga hos dem idag och det fick vi tack och lov...
Utelek, innelek, lunch, fika och mys. Toppen!
Och så avsluta med ett välbehövligt Boxpass. Veckans träning har hamnat lite långt ner på priolistan så det var skönt att vara fullt fokuserad på att ge järnet och att känna att viljan och orken fanns där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: