Helgen

Om gårdagen gick i vilans och inte göra ett skits tecken, så känns det som att vi tog igen det idag på söndagen.
Medan Thomas tog sovmorgon efter nattens chaufförs-tjänst, så tog jag med ungarna till ICA Maxi. Vi släntrade in strax efter 09 och var hemma lagom till det var dags för Thomas att gå upp kl 10:30. Sen åt vi tidig lunch i form av pizzarester från gårdagens middag. Ut i snön med ett av barnen (John ville vara inne själv men höll oss under kontroll med hjälp av våra stora fönster och walkie-talkies). När vi släntrade upp mot Fredrik ville han fick följa med. Hos Fredrik fikade vi ute i solen/snön på hans bilkärra(?!)... Hemma igen och jag beslutade mig att ta en promenix i dagens sista sol till Askeby och hämta bilen som blev kvar där efter att pappa skjutsade in mig till fredagskvällens AW med gamla kollegor. Ringde Sandra och hon kom och mötte mig så fick vi en liten pratstund under promenaden. Fika hos mamma och pappa, hem och hälsa på lekkompis till John med pappa som hängde här under em/kvällen. Iväg igen för ett Box-pass och nu efter den obligatoriska efter-tränings-omeletten med efterföljande dusch, krypa ner i sängen där det ligger en hostig John och inse att det kan vankas VAB även kommande vecka...
Alltså solen som visat sig den här veckan - tror att vi alla älskar den!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: