Smålego

I helgen var barnen uppe hos sin farmor en dag, så Thomas och jag fick vila och jobba. Nu är tvättstugan så städad och ren att vi nästan vill äta därinne. John la givetvis märke till att vi städat och tyckte att det var skönt att det inte var så rörigt på bänken och att vi hittat en smart placering av Lilians mat.
Uppe hos farmor så hade de sorterat och tvättat Thomas gamla smålego och John fick med sig en låda. Han älskar det. Har länge längtat efter eget smålego. Thomas gillar't också och jag blir så imponerad av hur duktig man kan va på att bygga med det.
Världens (enligt mig) goaste pussmun!





Kommentarer
Postat av: Karin

Va kul med smålego! Wilmer har oxå fått en del som jag köpt av en jobbarkompis. Han bygger och bygger. Ett tips är att sy en rund "matta" att lägga på golvet när de bygger, då kan man hälla ut all bitar och sedan lätt få upp allt när man byggt klart. Några öljetter i kanten och ett snöre så blir det till en legosäck när man drar ihop snöret =)

Svar: Men Gud så himla smart! Tack för superbra tips!!
Stinis

2014-09-16 @ 08:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: