Kick Off

Mm, det är lite tyst här. Finns inte så mycket tid. Just nu sitter jag och äter samtidigt som jag skriver och är på väg in i duschen efter ett efterlängtat skivstångspass (har inte tränat på 2 veckor pga operationen). Mulitasking är ett ord man ofta kan identifiera sig med.
Så vad händer? Jo förra veckan var jag på Kick-off med jobbet torsdag till lördag och fick träffa ca 100 st nya kollegor på en och samma gång. Lite omtumlande, men väldigt trevligt då det verkade vara ett glatt gäng och alla var väldigt välkomnande trots (eller tack vare kanske) att de till 93% bestod av män. Att jag kom mina kollegor på kontoret en aning närmre var också ett plus. Anna och jag sov, åt och gjorde det mesta tillsammans och det kändes tryggt. Hon gav mig ju även en massa inside information om alla hela tiden. Maten, aktiviteterna och underhållning höll även den hög klass. Alltså - det var två mycket givande dagar och kvällar vi hade i Göteborg.
Anna och jag på Restaurang Oakley som förutom fantastisk mat även bjöd på fantastisk burlesk underhållning.
Stället där vi bodde "Nya Varvet Studios".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: