Ta saken i egna händer

När träningspassen blir inställda och fullbokade är jag extra glad att jag har min trogna träningskompis, annars hade jag ganska lätt bara struntat i att träna fast jag egentligen vill. Nej, jag åkte till syrran igår kväll och vi började med en ordentlig joggingtur som gick bättre än väntat. Har ju inte sprungit sen Lidingöloppet för 2 månader sen. Sen fortsatte vi till deras enkla hemmagym i garaget där det finns det man behöver för att kunna köra igenom hela kroppen. Hur bra som helst. Jag tvivlade lite på mig själv innan och trodde kanske att jag inte skulle ta i på samma sätt när man inte tränar i grupp men jo det gjorde jag nog faktiskt. Sen har jag skivstångspassen så djupt rotad i mig nu så upplägget för passet gav sig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: