Påfyllning

Barnens garderober genomgår konstant påfyllning och är det nånting jag lärt mig under mina få år som mamma och shoppingansvarig till barnen så är det att jag (för min egen skull) gör bäst i att köpa set. Alltså om jag köper överdel så måste jag se till att det finns eller att köpa underdel som passar till. Annars finns det risk att plagget blir hängandes oanvänt i garderoben - för att JAG tycker att det inte finns något som passar till. Värdsliga problem verkligen och inget jag är stolt över. Men den här hösten känner jag mig nöjd. Tycker att jag lyckats ganska bra med klädinköpen. Idag fick jag hem en härlig påfyllning till Emelie från PompDeLux. Har dragit ut på beställningen därifrån men nu när kläderna kom hem så fattar jag inte att jag inte beställt tidigare. Underbara plagg. Hon behövde en storlek större i fleecen och eftersom vi hela familjen (ja så är det faktiskt) har älskat den där mjuka sköna fleecen så fick det bli en likadan, men större och, för oss, ny färg. Det får bli en julklapp!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: