Otäckt spännande

Mitt liv är just nu vääääldigt spännande trots förkylning som satt sig i bihålor. Det är så spännande att jag gråter ena stunden pga nervositet över att jag vet varken ut eller in och känner stora tvivel över min egen prestation och ambition och andra stunden känner jag en lättnad i den utmaning som eventuellt ligger framför mig. Kluven? Nej inte just nu - men imorse...
Hoppas kunna delge Er med mer info senare i veckan! Håll tummarna att jag gör rätt bara, tack! 
Over and out!


Kommentarer
Postat av: Karin

Håller alla tummar som går för dig!

Svar: Tack snälla Karin! 😊
Stinis

2014-11-04 @ 08:38:59
Postat av: Helga

Heja! Följ magkänslan :)

Svar: Mm, det var ju just det med magkänslan. Är dålig på att tyda den men tycker ändå jag har en ganska klar bild vad jag vill. Man måste ju chansa lite här i livet för att komma något vart 😊...
Stinis

2014-11-04 @ 21:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: