Virkade Bokmärken

Den här veckan är Emelies sista vecka på förskolan och jag ville ge förskolefröknarna en liten personlig present som tack för det jobb de gör och för att visa vår uppskattning. Det är alltid lite svårt det därnär man byter från ett ställe till ett annat. Det betyder ju inte att vi inte tycker att det varit bra liksom...
Hittade inspiration hos Bautawitch och gjorde dessa söta bokmärken i form av rosor.
När jag ändå var igång så lyckades jag avsluta ett par av mina tidigare påbörjade virk-projekt av bara farten. En Spirello isglass så här i sommartider och en korv med bröd.
  
 
 


Kommentarer
Postat av: Åsa "BautaWitch"

Jättefina blev dem dina bokmärken! :) Tack för att du angav källan till ditt mönster och länkade till min blogg!

Kram Åsa "BautaWitch"
http://BautaWitch.se

2014-06-25 @ 22:54:17
URL: http://bautawitch.se
Postat av: Karin

Fina!

2014-06-26 @ 07:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: