POMPdeLUX - Home Shopping

Jag vill bjuda in alla Er som vill komma hit för lite trevligt umgänge, något litet gott i magen och för visning av POMPdeLUX nya kollektion för vår/sommar 2014.
Denna tillställning sker i här hemma i Almlunden måndagen den 3 mars ca kl 18:00.
Hör av Er så snart som möjligt om Ni planerar att komma, men senast fredagen den 28 februari.
De har sjuuuukt fina barnkläder, om Ni frågar mig!
Gå in och kika på deras hemsida så kanske Ni har tur och hinner köpa något från deras höst/vinterkollektion på rean innan allt tar slut.
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag vill komma

Svar: Du är välkommen!
Stinis

2014-01-18 @ 19:00:04
URL: http://Arenfors.blogg.se
Postat av: Karin

Jag vill oxå komma!

Svar: Du är välkommen!
Stinis

2014-01-18 @ 20:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: