Lyxhelg

I lördags utnyttjade vi ett "presentkort" som jag fått av min svägerska och innebar barnvakt någon dag innan jul så vi kunde förbereda i lugn och ro. Vi passade på att åka till stan och handla de sista julklapparna och fylla på Thomas garderob. Vi passade även på att i lugn och ro ta en god lunch på Waynes Coffee, en fika på Santinis, middag på Yellow Fellow, gå Vinterljus-promenad och att ta in på hotell och sova lääänge innan vi njöt av en 2-timmars brunch. Mycket mat blir det! Avslutade på söndagen med en tur till Tornby för en sista shopping innan vi gav upp och åkte och hämtade snutt-ungarna... Skönt att ha handlat klart inför jul men framför allt har det varit mysigt att bara vara Vi och att bli sådär fåniga tillsammans som vi brukade bli förr. Tyvärr hade Emelie blivit sjuk och hostar sådär illa som hon gör och har feber. Stackars liten hostar så hon kräks flera gånger om och har lärt sig att använda "hinken". 
Så inatt när jag endast sovit några ynka timmar hit och dit så känns det extra lyxigt att jag natten innan sov oavbrutet i nio timmar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Good for you! <3
Men skrutteplutt-Emelie ... :(

Svar: Mm, det var välbehövlig tid tillsammans... Ja stackars liten. Hon är så sjuk så sjuk. Och trött för hon inte får sova pga hostan :-(. Mammas hjärta och ögonlock värker.
Stinis

2014-12-15 @ 20:09:54
Postat av: Anonym

Haha, det är i vanlig ordning jag som är anonym ... :* /Emma

Svar: 👍
Stinis

2014-12-15 @ 20:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: