Veckans planer

Den här veckan känns som en sån där vecka som man måste passa på att verkligen ta till vara på de lugna stunder som eventuellt bjuds. Idag är jag ledig och jag gosar lite extra med barnen som vi var borta från större delen av helgen. I eftermiddag ska jag på ett efterlängtat (som vanligt) frisörbesök. Mycket välbehövligt och inte särskilt ansträngande. Till helgen har vi bokat oss en husvagnsplats i Vimmerby och planerar ett tvådagars-besök på Astrid Lindgrens Värld. Det är något som jag sett fram emot länge och nu passar det våra barn ypperligt då de båda två älskar att titta på Pippi, Lotta, Emil, Karlsson och Barnen i Bullerbyn. 







Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar Astrid Lindgrens Värld!! Oslagbart på alla vis! Hoppas ni får det bra!! :)

2014-08-19 @ 22:54:46
URL: http://www.mittljuvligahem.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: