Välkommen tillbaka - snor

Som ett brev på posten kommer, i samma takt som hösten, även den obligatoriska förkylningen. Nej inte jag inte. I vår familj brukar det börja med barnen och sekunden efter så har även Thomas åkt på det. Jag är pigg! Tyvärr kom det lite olägligt för Thomas då han ska iväg på grabb-helg hela helgen och det är ju inget kul att va typ sjuk, men det skulle aldrig hindra honom från att åka. Nästa helg är det min tur att vara borta. Torsdag-lördag ska jag till Göteborg på Kick-off med jobbet. Nu hoppas vi att jag slipper få skiten till då och får fortsätta vara pigg!
John och jag stack iväg en stund från sjuklingarna ikväll och åkte för att fira barnens kusin Joel som fyller 17 på måndag. John skrev på kuvertet:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: