Nedräkning

3, 2, 1 dagar kvar nu...
Det blev inte riktigt som jag tänkt mig min sista mammalediga månad och nu är jag extra tacksam att jag ska vara ledig heeela sommaren!
Jag kan inte påstå att jag tjuter av glädje inför tanken att börja jobba på fredag, men det ska bli lite skönt att komma hemifrån och låta Thomas ta hand om hushållet på dagarna och det ska bli galet skönt att få sitta ner och äta lunch i lugn och ro och träffa min fina fina saknade kollega och vän varje dag igen. Mm, det finns några fördelar men jag är rädd att jag ändå kommer att längta ihjäl mig efter mina små emellanåt!

På kvällens 16-årskalas som jag och John kom iväg på så började jag vänja mina öron vid lite tingeltangel som jag längtar lite efter att kunna använda igen. Inte jättepraktiskt när man är hemma hela dagarna med nyfiken bebis som pillar och drar i allt hon når.



Kommentarer
Postat av: Anna

Du som verkar vara en hejare på virkning, det är inte så att du skulle kunna/vilja fnula ihop lejonet Leon ifrån Virkisarna (Skorpans favvobok) till försäljning? jag har möjlighet att kopiera beskrivningen på den. Verkligen ingen brådska isåfall!
kram Anna

Svar: JA! Det vill jag jättegärna göra. Har ett annat projekt som ska bli klart först bara. Det har fått skjutas på lite pga alla förbaskade sjukdomar, men jag hoppas att jag ska komma igång snart igen och jag hjälper Er gärna. Finns det mönster oxå så är det ju hur smidigt som helst!Kram
Stinis

2013-02-27 @ 19:52:46
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com
Postat av: Anna

http://virkisarna.blogspot.se/

Svar: Måste kolla in...
Stinis

2013-02-27 @ 19:53:10
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com
Postat av: anna

Va kul:) hojta sen när hopen skingrar sig jag väntar gärna! Det fanns virkbeskrivning på alla 3 sötnosar längst bak i boken:)
Kram!

2013-02-28 @ 18:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: