Big Boobs

Ett "litet" problem jag har för tillfället.
Hyllar ;-) därför GlamMom som gör allt för att jag ska bli en nöjd kund och hitta åtminstone en välsittande BH till mina baloobas som nu är uppe i en J-kupa :O.
Tjererna på GlamMom är helt fantastiska och efter långa och trevliga mailkonversationer så har jag insett att jag måste sänka mina krav och endast tänka bekvämlighet och praktiskt när jag väljer BH.
Utseendet får liksom komma i sista hand, men jag har fortfarande förhoppningar och väntar ivrig på min "nya" beställning som innehåller åtminstone två stycken lite snyggare varianter.

Vill verkligen tipsa alla Er ammande mammor, och även Ni andra då man faktiskt kan använda amningsBH:ar fast man inte ammar, att ta ett kik på GlamMom.se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: