Kalasmånad

Inte nog med att vi firat jul och så nu...
Slutet på december och hela januari är den absolut kalas-tätaste perioden för oss.
Så om vi ska ha fler barn får vi försöka att inte pricka in denna period.

17 dec: T:s lillebror
24 dec: T:s systerson 1
28 dec: Min systerson 1
31 dec: Vår vän Marcus
1 jan: Min systerson 2
10 jan: Min systerdotter och vår vän Mia
12 jan: Svärfar
19 jan: T själv
23 jan: T:s tvillingsystrar (40+40)
25 jan: Min systers man
28 jan: T:s systerson 2
31 jan: Min mamma (60)

Det är alltså 14 st födelsedagar som ska hinna firas under denna begränsade period.
Det är mysigt att träffas så mycket, men galet svårt att låta bli att fika hela tiden.

Bild på vår fina bröllopstårta 2008-08-16



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det är verkligen helt galet, ja! Kan man inte få bidrag för nåt sånt där? Avdrag i deklarationen? NÅT?

2011-01-03 @ 07:52:56
URL: http://lattearlivet.blogg.se/
Postat av: Kristin

Livet är en fest! ;)

Och du hade varit så välkommen att våldgästa oss i fredags ;)

2011-01-03 @ 09:38:13
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: