Arbetsplatsklassikern

Ett sjukt bra sätt för företag att hålla sin personal vid god hälsa och fysik är att anmäla företaget till www.arbetsplatsklassikern.se
Min arbetsgivare erbjöd oss för andra året i rad att delta och för mig är det är en självklarhet att vara med.

Just nu pågår skidmomentet där man kan man välja att antingen åka Vasaloppets 90 km på sex veckor eller Engelbrektsloppets 60 km på fyra veckor. Tävlingsmomentet startade söndagen den 19 januari 2014, sex veckor innan det ”riktiga” Vasaloppet startar.

Inte hade jag väl trott att jag skulle tycka att längdskidåkning var något vidare kul, men nu efter 2,5 vecka av skidmomentet har jag bara 18 km kvar till mål i Vasaloppet och tycker det är sååå synd att snön håller på att smälta bort. Vill åka mer mer mer!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: