Löpträning

Efter en heldag med familjen på Kolmården bestämmer jag mig för att det är nu eller aldrig (typ).
Inspirerad av min fantastiskt duktiga syster som idag sprungit Lidingö-loppet letar jag upp ett schema för att komma igång med löpträning och kastar mig ut innan det blir mörkt, med musik från min gamla MP3-spelare i öronen. Dags att lägga in musik i min iPhone kanske...
Som jag trodde så var det ju inte alls jobbigt.
Dag ett såg nämligen ut så här: 5 min rask promenad, 1 min joggning, 5 min rask promenad, 1 min joggning och 3 min rask promenad. Av totalt 15 minuter ute så joggade jag alltså bara 2 minuter.
Enligt schemat ska man fortsätta i det enligt mig lite fesiga tempot i måååånga veckor
Nej jag letade genast upp ett nytt. Kom ihåg att Malou von Sivers fick ett schema av Malin Ewerlöf nån gång för länge sen och googlade det. Så från och med imorgon:

 



Kommentarer
Postat av: Sandra

Förtydligande: Lidingö TJEJlopp. 1 mil.
Bra Stina! Vi tänker inte tvinga med dig till Lidingö nästa år. Jag ska i alla fall inte dit...:S Men Tjejmilen kanske...Då kanske jag försöker tvinga dig ;) Kram sötaste lillasyster!

2012-09-30 @ 23:16:08
Postat av: Stina

Äh, pettitesser... Långt och jobbigt iaf! Tjejmilen låter kul. Tvinga mig gärna...

2012-10-01 @ 08:35:49
URL: http://livetialmlunden.blogg.se
Postat av: Stella

Åh, vad duktiga ni är tjejer! Inspirerande!

2012-10-01 @ 21:04:49
URL: http://iskoj-rummet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: