Restless legs

John har haft stadig feber på runt 39 grader hela dagen och det har inte varit aktuellt att gå ut idag.
Tackar svärfar/farfar för att han inte är smitt-rädd och har hållt oss sällskap under fm och lunch.
det blir mycket mys i soffan en sån här dag och nu på kvällen så spritter det mer än vanligt i mina ben när jag sitter still.
Vet att jag drabbades av detta under förra graviditeten också. Det är enormt frustrerande, men jag vet att det går över. Läste att vissa lider av detta konstant. Det måste vara skit-jobbigt verkligen.
Hoppas han är lite piggare imorgon så jag iaf kan ta med honom på en liten promenad och få lite luft!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Stackare! För varje dag är du i alla fall en dag närmre ankomst! Yey! Längtar!

2012-02-01 @ 19:41:40
URL: http://lattearlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: