VAB

Idag har vi varit hemma, jag och John.
Kanske låter mysigt, men ojojoj vad det är påfrestande med en halvsjuk 1,5-åring.
Tusen tack till hans farfar, morfar och mormor som kommit hit och förgyllt delar av dagen så han faktiskt velat lämna min famn korta stunder iaf och jag kunnat gå på toa ifred.
Tycker det är så svårt när han inte verkar särskilt sjuk. Pigg och leker emellanåt, visserligen hela tiden väldigt nära mig och nappen.
Man kan knappt säga att han har feber. Den har legat runt 37,7 till och från. Känns knasigt att vara hemma, men har bestämt att vara det tills han är helt kry så vi inte lämnar honom för tidigt. Så VAB blir det även imorgon.
På fredag är Thomas ledig och jag kan åka till jobbet igen!

...och NEJ inte en koppa så långt ögat når...    ...eller...?!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: