Konstig söndag

Efter en natt utan särskilt mycket sömn pga ??? John som inte ville sova ordentligt så hade jag bestämt att jag skulle åka och storhandla på Maxi på fm. När jag kom hem och äntligen hade lyckats stuva in alla varor där de skulle va så däckade jag i soffan. Illamående, huvudvärk och en fruktansvärd trötthet föll över mig och jag trodde aldrig att jag skulle känna mig pigg igen...

Som tur var blev det lite bättre efter lite mat och vila och jag lyckades t o m baka lite bullar och kakor på kvällen.
Måste jag berätta att jag är aningen stressad inför helgen när jag och Carina ska firas här hemma på fredag och på lördag kommer övernattande gäster på kräftskiva... Måste baka, fixa käk och städa. Egentligen inget avancerat, men det spelar tyvärr ingen roll. Jag blir stressad av sånt här...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ANDAS!



Och sen beställer du hämtpizza till hela gänget :-)

2011-09-12 @ 18:39:30
URL: http://lattearlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0