Namn

Thomas och jag har länge (ja, faktiskt redan när vi fick veta att Jenny och Marcus väntade Elsa som blir 4 år nu i oktober) diskuterat våra blivande barns namn.
Så att John heter John är planerat sedan länge. Vi har ett jättefint flicknamn som vi ju inte tänker dela med oss av eftersom vi är lite hemlighetsfulla vad gäller namnval. Men ett pojknamn till är svårt. Jag har redan börjat tänka och har många halvbra alternativ, men inget som klickar ännu. Aja, har lång tid kvar att tänka på det!

Ååååååh vad jag längtar efter att få berätta för Er alla!!!!

Idag mår jag något bättre i magen. Lite mindre ont än igår...
Däremot har jag känt en metallisk smak i munnen vilket tydligen är ganska vanligt som gravid. Jag kan inte påminna mig om att jag kände det förra graviditeten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0