Berätta

Många tankar som snurrar inför det stora vi har framför oss. Som tur är så känner vi oss väldigt lugna i allt och pratar om det med glädje och förväntan.

Eftersom man bara vill brista ut till hela världen vad som är på gång så bestämde jag mig genast för att berätta för en väl utvald person. Den utvalda fick bli min kollega Ylva. Hon är värd att veta och skulle det hända något så skulle hon ändå få veta om det. Förra graviditeten var hon en av de första som fick veta och det var så skönt att ha henne att prata med. Henne träffar jag ju hela dagarna...
Jag bokade in ett möte med henne och sa att jag hade ljugit för henne (utan att veta om det själv) när hon frågat mig om en grej förra veckan. Det tog ett tag innan hon fatta men när hon gjorde det blev hon förvånad, glad och lite lite ledsen eftersom det betyder att jag kommer att lämna henne där på jobbet själv igen...

Vi ser så mycket fram emot allt som vi har att vänta och lääängtar tills vi kan berätta för Er andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0