Första dagen

Idag blev det slut med ledigheter på ett tag. Jag har börjat mitt nya jobb och kommer till en början att köra 100%. Efter första dagen känns det ungefär som det brukar kännas när man inte kan särskilt mycket eller har direkt en massa arbetsuppgifter att ta tag i. Nej, den första tiden på ett nytt ställe är sällan den bästa - enligt mig - men trots det så har jag en jättebra känsla och tror att det kommer att bli super. Jag jobbar för det iaf och längtar tills jag är mer insatt och kan jobba på. Gillar ju att jobba!
Att komma hem till en galet glad, sprudlande och sprallig familj var bästa avrundningen. Barnen höll låda och hade bl a orkesteruppvisning när jag åt mat, och dansade sig nästan i säng. Tror de var glada att börja hos dagmamma igen. Lämningen gick åtminstone väldigt smärtfritt. Nästan så att de glömde ge mig "puss och kram" - nästan...


Kommentarer
Postat av: Stella

Lycka till med jobbet nu! Det kommer säkert bli toppen om du känner så! Kram

Svar: Tack syster! 😘
Stinis

2015-01-13 @ 21:35:15
URL: http://iskoj-rummet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: