Planering är A och O

Jag fick en kanske ganska sund reaktion på min extremt tidiga julhandel av en kär vän. Ville bara berätta så här offentligt för Er alla att min son följer i sin mors fotspår där. Det + att ha ett skrivbord på rummet som föder kreativitet i form av just skrivning Gjorde att John tyckte det var dags att skicka ut kalasinbjudan (ja menar, han fyller ju 5 år i maj. Det är ju bara 7 månader kvar) och knåpade ihop en till sin faster:
"Kanske Carina kommer på min födelsedag. Kram John"
 


Kommentarer
Postat av: Karin

Men så gulligt! Att vara ute i god tid är ju toppen ju, jag är färdig med julklapparna till barnen!

Svar: Eller hur Karin! Skönt att fler tänker som jag 😊👍
Stinis

2014-10-02 @ 08:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: