Utesöndag

Med tanke på mitt hälsotillstånd så var vi bara inne hela dagen igår och kände ganska snart att - nej inte en dag till. Så idag har vi en skön utedag. En vildvinsbog som legat i frysen en tid har hamnat på grillen, dynorna är äntligen inplockade, John har cyklat och syrénerna knoppar. Jag hade gärna tagit en tur i svampskogen men min då det känns som min hjärna ska sprängas när jag böjer mig framåt så är det nog ingen jättebra idé. Istället gick jag precis in och kröp ner i sängen igen och hoppas vara lite piggare sen...



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Skön dag men stort minus för huvudet. För många tankar? ;-)

Svar: Mm, det snurrar och snurrar. Så mår jag sådär. Genomförkyld... :-(
Stinis

2014-11-02 @ 19:00:42
URL: http://lattearlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: