Smokin' hot

Dagens frisör-besök var värt varenda liten peng och minut. Efter sommarens påfrestningar så var barret i not so very good condition och jag var inte svårövertalad när min nya frisör föreslog en ordentlig kapning av mitt hår som jag vanligtvis gärna klipper försiktigt då det är lite "min grej" att ha ett stort långt hår. Det var länge sen jag hade en frisör som jag återkommit till flera gånger i rad. Jag har vid senaste årens behov av frisör passat på att utnyttja erbjudanden på Let's Deal då jag tycker det känns hutlöst att spendera ett par tusenlappar på mitt hår varje gång. Har blivit mer eller mindre nöjd, men är oftast ganska tacksam att ha som kund, tror jag. Nu kan det nog faktiskt vara så att jag kommer att gå tillbaka till samma frisör vid nästa tillfälle. Det mina vänner är ett gott betyg till henne, eftersom att jag egentligen inte är särskilt kräsen. Eller, blev det där fel nu?! I alla fall så känner jag mig nästan lite snygg, och det är en sällsynt känsla hos mig och den som kan framkalla det håller jag hårt i.



Kommentarer
Postat av: Emma

DU ÄR SÅ FIN! Alltid. Men håret blev verkligen sjukt snyggt! :*

Svar: Jag veeet! Jättefint. Hon var superduktig på alla sätt - nästan 😊
Stinis

2014-08-19 @ 21:18:34
Postat av: Lovisa

Skitfint!! Vart gick dj?

Svar: Jag var på Beauty Way på Storgatan hos Jeanette.
Stinis

2014-08-19 @ 21:35:26
URL: http://Lattearlivet.blogg.se
Postat av: Stella

Du ÄR snygg! <3

Svar: ☺️
Stinis

2014-08-19 @ 21:36:08
URL: http://iskoj-rummet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: