Uppskattning

Som Ni kanske redan förstått så har jag bytt jobb.
Jag kommer att återvända till hemstaden Linköping vilket gör att jag kommer kunna samåka med Thomas ett par dagar i veckan. Företaget jag har börjat på känns väldigt osexigt (för att använda chefens ord) men extremt bra. Äntligen ska jag få nörda ner mig i ekonomi igen och det känns fantastiskt. Företaget, kollegor och chefen har hittills bara gjort ett positivt intryck hos mig. Idag var mitt kontor klart med möbler, dator, skrivare mm.
Nu saknas bara lite personlig touch, lulllull och en massa pärmar och papper. Arbetsglädjen finns redan och när jag såg välkomstblomman från kollegorna så blev jag lite rörd. Jag har hamnat på rätt ställe!
 
Uppdatering: Idag dök det upp ett blom- & chokladbud från Thomas till jobbet. Han känner sig ganska nöjd med mitt jobbyte också tror jag...


Kommentarer
Postat av: Helge

Å vad kul! Grattis!

Svar: Tack, ja det känns verkligen toppen!
Stinis

2014-05-27 @ 22:27:56
Postat av: Stella

Grattis min vän! Det låter som du hamnat på ett bra ställe :)

2014-05-29 @ 19:46:32
URL: http://iskoj-rummet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: