Helgens planer

Med tanke på veckans Kristihimmelfärdshelg hade det kunnat blivit en skön långhelg, men både Thomas och jag jobbade idag, fredag. I bilen hem, vid samåkningen, planerade vi helgen. Imorgon väntar ett efterlängtat besök på Kolmårdens djurpark. Emelies första riktiga besök, då hon bara var ca 4 månader gammal första gången. John däremot har lite minnen därifrån trots att vi aldrig var där förra året och blev eld och lågor när vi berättade om planerna. Vi läste boken om Kråke i djurparken innan han somnade och oj vad mycket han funderade över gällande alla djur. Framför allt om schimpanserna som pillar sig i rumpan... Hrm. Annars pratade han mycket om linbanan, tigrarna och delfinerna.
 
På söndag ska Thomas lägga plåt på altantaket och jag ska försöka hålla mig och barnen hemifrån så han får jobba ifred. John skulle behöva göra ett frisörbesök, så kanske att vi tar en tur till Tornby.
 
Eftersom jag är ledig på måndag och det är min förlängda helg så ingår måndagens planer i helgen och då väntar finbesök från Stockholm. Min älskade vän Emma och hennes lilla Bianca kommer hem till oss. Som vi längtat!!
 
Välkommen helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: