Nummer 10 000

Härom dagen så la jag en order på en av mina favorit-webshoppar Familyroom. Jag beställde en bedårande liten ryggsäck som Emelie ska få i födelsedagspresent i maj.
Jag vet - jag har en tendens att antingen var ute i väldigt god tid med presenter (ja, Sandra och Lovisa, Era är redan klara...) eller i sista sekunden. Jag föredrar ju självklart det förstnämnda.
Iaf så gillar jag ju Familyrooms FB-sida och fick några dagar efter min order en uppdatering i statusflödet från dem om att de fått in sin 10 000:e order och firade med fri frakt till alla kunder 3-4 mars (passa på vettja).
Hade samtidigt fått en orderbekräftelse på mailen där det stod att det var JAG som lagt deras 10 000:e order och att de skulle lägga med en liten present till min beställning för att fira. Kul!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hihih, spännande :-)

2014-03-08 @ 13:21:13
URL: http://lattearlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: