Kiviks Camping

Efter att ha åkt utan specifikt mål (förutom Österlen då) närmre 40 mil så är vi nu glada att ha fått plats på Kiviks Camping med plats för förtält och med el. Jag var aldrig särskilt orolig då min man är en riktig turgubbe. Och visst - efter många telefonsamtal där vi fått bekräftat att alla campingar var fulla så måste man väl ändå kalla det tur när han ändå väljer en av campingarna, åker dit och får vet att de fått en avbokning för mindre än en timme sen.
Många stopp blev det på vägen med två små i baksätet som inte alltid kan komma överens, men det har gått över förväntan och att de knappt sovit under resan är helt otroligt.
Nu sitter vi i förtältet, barnen sover, och planerar morgondagens eventuella bad på ett tipsat ställe, Haväng, som enligt många ska vara fantastiskt fint. Vädret ser ut att vara med oss och jag ser fram emot ett premiärdopp i veckan!
Mitt lilla evighetsprojekt har arbetats på flitigt i bilen. Älskar att virka när vi åker långt..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: