Återvinning av textilier

Idag har jag haft en rensardag. Jag har rensat i linneskåpet och en hel del i min garderob. Båda rensningarna var välbehövliga så det känns skönt som tusan! Känner mig lite lättare på något vis. Rensningen blev så mycket lättare när jag efter en googling såg att både Hemtex och H&M tar emot gamla hemtextilier och kläder och tar hand om det. Perfekt, då jag har sjukt svårt att slänga saker. Dessutom får man rabattkuponger när man lämnar in påsarna. Hur bra som helst ju! 
 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men gud så bra!

Vad fin bloggen blivit förresten! Vad har du gjort med den förutom att ändra header?

Svar: Tack! Ändrade bara tema på den och la in bilderna i headern och ändrade typsnitt. Smidigt! Ja, tyckte också den var fin!
Stinis

2014-07-12 @ 20:40:21
URL: http://lattearlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: