Hosta och feber

Det händer lite för mycket i mitt liv just nu för att jag ska ha ro att regelbundet uppdatera här.
Idag på fm är jag liksom igår hemma för att åka till jobbet så snart Thomas hunnit med det viktigaste på sitt jobb och kommit hem.
Nu är nämligen den här lilla söta fröken hemma från förskolan och är sjuk:
Hon hade krupp-anfall för första gången igår natt och fick då rekommendationerna att gå ut i friska luften. Så det var bara att pälsa på oss och gå ut. Efter att nästan fått tjata till sig ett läkarbesök på vårdcentralen (1177 sa att vi skulle stå på oss så vi fick Desentol, som ska lindra hostan). Thomas åkte dit och jobbade upp en fin relation med den läkaren som jag tidigare träffat och inte klarar av. Han kan han... Vi fick Desentol och förhoppningsvis en remiss till barnkliniken för utredning av Emelies hosta som pågått under större tid av hennes liv.
 


Kommentarer
Postat av: Fia

Åh, krya på er !

2014-01-17 @ 14:07:22
URL: http://Arenfors.blogg.se
Postat av: Fia

Åh, krya på er !

2014-01-17 @ 14:07:24
URL: http://Arenfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: