Min första mil

Jag är sjukt stolt idag!
För idag är dagen då jag första gången i hela mitt liv har sprungit en mil. Jag veeet - EN MIL!!
Fattar det knappt och det bästa av allt är att jag knappt tyckte att det var jobbigt. På riktigt! Nu sprang jag ju inte as-fort utan i en takt som jag visste att jag skulle orka hålla hela vägen. En timme och två minuter tog det.
Det lite roliga var att jag inte hade en aning om hur lång rundan var och när jag var nästan hemma och kollade Runkeeper såg jag att jag sprungit 9,5 km så det var bara att fortsätta några varv runt tomten för att få ihop till den här milen. Känner att det är värt att firas på något vis. Alltså min första mil och förhoppningsvis inte den sista...


Kommentarer
Postat av: Fia

Snyggt jobbat Stina!!! Mys att träffa er igår ! Kram

2013-10-20 @ 10:03:34
Postat av: Fia

Snyggt jobbat Stina!!! Mys att träffa er igår ! Kram

2013-10-20 @ 10:03:34
Postat av: Stella

Heja dig! Det där gör du alltså bättre än jag; jag har sprungit milen en gång... och jag tyckte det var jobbigt ;P -på riktigt! ;)

Svar: Milen igen i helgen - tillsammans?!
Stinis

2013-10-21 @ 22:29:33
URL: http://iskoj-rummet.blogspot.se
Postat av: emma

Wiippiiiee! Duktiga du!

2013-10-22 @ 17:40:41
Postat av: Helge

Härligt jobbat!

2013-10-24 @ 07:42:53
Postat av: Stella

Eh, alltså… Springa??? ;P

2013-11-14 @ 21:25:44
URL: http://iskoj-rummet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: