SEMESTER

Så, då har jag avklarat mina 3 månader på jobbet och jag tar långsemester i form av mammaledighet. Gött!
21 augusti börjar allvaret igen med att skjutsa barn till olika ställen, jobba (visserligen 80% - ledig måndagar), handla och få ihop livspusslet som en äkta småbarnsförälder... Blir lite stressad när jag tänker på det men försöker samtidigt tro att det säkert kommer att gå hur bra som helst.
Meeeen vi är inte där än och nu ska jag njuta av ledighet, familj och av att slippa träffa en person som suger energi.
Jag gillar verkligen mitt jobb, väldigt mycket på grund av alla underbara jobbarkompisar som jag tillbringat 2 dagar och en natt tillsammans med i Yxnerum. Kändes som ett schysst avslut med en personaldag med tillhörande fest!
Tyvärr så finns där en person som verkligen gör mig orkeslös och. Det är såååå synd att en person (av typ 50) kan förstöra så av min arbetsglädje bara genom att vara. Suck!
Semester var det ju. Nu ska jag försöka sluta tänka på hen.

Hoppas Ni får en skön sommar!!



Kommentarer
Postat av: Fia

Skööönt! Längtar efter att ses under ledighet i sommar :-)

2013-06-03 @ 10:47:23
URL: http://arenfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: