3-årskalas

I söndags på Mors Dag firade vi Johns 3-årsdag med kalas för familjen.
32 personer bjöds på lunch och fika. John blev till en början lite överväldigad och lät (den enorma) pakethögen ligga och vänta tills gästerna började påpeka att han kanske skulle öppna sina paket. Ett paket i taget öppnades varsamt och pappret kastades i en papperskasse som var avsedd för skräp (wellpappen vek han ihop och la bredvid - mammas pojke det...). Han lekte en stund med det som var i innan han gav sig på nästa paket. Lite präktigt kan jag tycka men ack så gulligt!
Det bästa (för mig) på dagen var när han märkte min stress inför anstormningen av gäster och utbrast: "Åh mamma, vilken fin klänning!" när jag kom ner efter att jag gjort mig i ordning. Strax därpå kom han till mig, gav mig en kram och sa: "Jag älskar Dig mamma." DET gjorde min Mors Dag!
Emelie var, även hon, på strålande humör och busade, myste och lekte med kusiner, mostrar, fastrar och Rally (kusinernas hund). Hon blev också lite firad i efterskott.
John fick en uppsjö av fina leksaker som han roat sig med flera timmar efter kalaset.
Tusen tack alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: