Timing

Lättnad har ikväll fått en ny innebörd.
En (som vanligt på kvällen) magknipig Emelie somnade i min famn efter 1,5 timmes skrik. 2 sekunder senare brakar det till i Johns sovrum och jag hör hur han snyftar. Med sovande Emelie i famnen går jag dit och efter lite tröst somnar han snart om. Hinner ut från hans rum precis när Emelie återigen kommer på att hon ju faktiskt har ont i magen och måste skrika lite till. Pjhu...
Men - de dagar då jag hittills varit "ensam" med båda mina barn har gått över förväntan och mitt hjärta svämmar över av kärlek till dessa små varelser!



Kommentarer
Postat av: Yvvi

Usch då, magknip kan inte vara någon hit för Emelie! Hoppas att det inte blir något långvarigt!

2012-05-31 @ 11:16:43
URL: http://yvonnekeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: