Neeeej!

I 4 månader har jag klarat mig men idag kom den (ursäkta språket) förbannade mjölkstockningen... Så otroligt onödigt, dumt, irriterande och olägligt!
Hade hoppats att jag skulle slippa det den här gången och ber en tyst bön att det endast är tillfälligt och att det inte blir som när jag ammade John. Då hade jag konstant mjölkstockning under en längre period och fy tusan vad jag mådde dåligt - både fysisk och psykiskt.

Status här hemma just nu:
Thomas är genomförkyld och riktigt sjuk.
Jag är arg och ledsen över ovan nämnda åkomma (ja inte Thomas förkylning alltså).
John är rejält snorig men oväntat pigg och helt underbart charmig.
Emelie är aningen förkyld men go och glad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: