Njuter av saknad

Igår tog jag det kloka beslutet att stanna hemma. Det var sååå skönt och jag njöt av en lång promenad, virkning i soffan, ett skönt bad och av att bara vara själv - hemma...
Såklart saknade jag John varje liten sekund som jag tänkte på honom, men jag blev flitigt uppdaterad om att han hade det toppen hos sin faster, farbror och kusinerna.
Idag har John varit hos min syster med familj när vi har jobbat. Sandra ville att han skulle stanna en natt till i morgon och ett sånt erbjudande tackar man inte nej till! 
Vet att han älskar uppmärksamheten och har det sååå bra, och även idag har jag fått information om att han pratar om "Bajs!" hela dagen... Gullunge!

Men ååååhhh vad jag längtar efter honom! Imorgon efter jobbet sticker vi till Göteborg för att fira Nyår och då ska John självklart med!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh. Javars, rätt mycket bajsprat. Men han har briljerat med att kunna alla våra namn flitigt också. Dii-in och Tonteee bland annat. Undrar om han verkligen tror att Tobias är Tomten? Puss!

2011-12-29 @ 22:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: